Normalitet.

*dinglar med en (oanvänd) tampong i snöret ovanför Bella, som blir helt till sig, samtidigt som
jag sjunger, med Skvallerbyttabingbångmelodin; "Det är ingen leeeksak, det är ingen leeeksak..."*

Vi är normala.
Lovar.
 

Igår kväll hängde sig min dator och började tjuta okontrollerat, inte ur stereohögtalarna som är kopplade till den,
utan ur själva datorn! Jättespännande!! Sen när jag startade om den så fungerade inte tangentbordet längre.
Awesome. Så då fick jag typ, ge upp lite. Idag är vi igång igen! Kanske ska ta och provköra den där laptopen
snart alltså.....? : P Och så är det nog dags att se till att ta en (till?) backup på alla bilder i datorn, så det inte
händer nåt... igen... FAN, jag har ju en fotobok jag måste styra upp också!! Jävla skit. Nu blev jag stressad.
Fick en i julklapp av syrran, som jag måste hinna göra innan februari är slut, dvs om en vecka. Men det är ju
inte lika lätt nu när alla (över 32.000) bilderna är.... som ni vet.... b l a n d a d e . . . . .

 
Bilder från igår som jag inte hann lägga in eftersom datorn var en fucking jerk;


Tinade fisk igår kväll, Bella var mycket uppmärksam. Och jamig. Och hungrig. 



Efter middagen;




Gulligaste GULLIGASTE tassarna av ALLA!!! Både under huvudet och bakbenen, åh jag dööör! GULLESKRUTT! ♥
*pussa miljoner gånger*

Och så DAGENS bilder då... lalala... ;

Först ut; bekväm katt i sängen som hånar mig när jag måste gå till jobbet istället för att gosa.
Next: jobba och tappa alla grejer på golvet. Typ. Men de låg ju i påsar iaf. 


Ja det var det. Nu ska jag diska. UÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ.... 
 

Postat av: Lilly

Åh,du har en sån skelettmössa ju. :o Haft en sån fast i tjocktröja. Finns bilder någonstans i bloggen. ;)

Svar: JA! Den har jag haft sen typ... 2004 eller 2005. Från Jysk! Hihihi : ) Love it : )
Ida

2013-02-20 @ 21:31:59
URL: http://darkcourtney.blogg.se/?tmp=613776
Postat av: S.

Mmm.. avocado!! ;D

Svar: De ska bara.. mogna lite först... sen så. Mmmm!
Ida

2013-02-20 @ 21:43:00
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0