Bahhh...

Heeeeerreguuuuuvd. Trodde aldrig arbetsdagen skulle ta slut. 
Trodde att JAG skulle göra det, innan den gjorde det.
Drack sjukt mycket vatten (!) och åt upp HELA matlådan (!!)
och drack en HEL kopp kaffe (!!!) och åt en frukt. (plus lite candy)
Fantastiskt, nästan som en riktig människa! Mohaha... 

Fast blir nästan lite rädd för kroppens signaler ibland, känns som om
jag ska få migrän eller typ... sluta funka, bara. Har sjukt dålig syn nu,
inget står still, allt snurrar, flimrar, blinkar, suddas ut. Blinda fläckar AB.
(Ögonmigrän har jag redan sedan -93, det här är inte det, det här är BONUS!)
 
Löningshelg och två tröttisar som går på övertid. Bra kombo.
Men det går bra, vi funkar så himla bra ihop.
Men jag är så trött, energin är typ minus 100, och så lite kommer lite
godisenergi i reserv, och så bara skrattar man och fånar sig, och ändå
gör man allt helt superduperawesome! Hurra! 
 
"Var är det där.... ehhh..... tidsblocket?" 
Lite för trött för att hitta orden.
^^
 

Hemma, zombiemode, katten har fått mat och jag har handlat mat till mig själv 
men nu orkar jag inte ens laga den. Men jag måste, det ska bli matlåda till
morgondagen också (jaaa, för det är en hel arbetsdag kvaaaaar). Måste diska 
lite först också. Imorgon sticker jag till Stockholm efter jobbet. Kommer somna
på tåget och vakna i ett annat land, typ. Nääärå, tåget går bara till Stockholm.
Men kanske råkar det vända igen och gå mot Göteborg utan att jag märker det?
Det hade ju också varit lite tokigt. Jobbigt när man typ VET att man kommer bryta
ihop i sin killes famn imorgon för att man är så slut i kroppen. Och HUVUDET.
Uähähä. *gnälla* Stackars mig. Stackars honom

Längtar bort.
 
 
 


Ärheltslutärheltslutärheltslutlagamattillmignågon.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0