Dreams.

Rough nite. Somnade typ vid fyratiden. Utan sömntablett, så man får väl vara glad att man ens somnade!
Sen drömde jag helt sjukt mycket och jag kommer ihåg massor. T.ex. att jag hade värsta översvämningen
i badrummet p.g.a ett trasigt rör. Röret var tydligen gul- och svartrandigt som såndär varningstejp typ. 
Vattnet var slemmigt och neongult. Fick hjälp av svåger Daniel och bror Niclas.

Och att jag var på toaletten på nån klubb (där Hanna typ blev kär i en städare som såg ut som Fez i 70's show).
Jag var jättekissnödig och det var knappt några väggar emellan båsen. Och sen fick jag inte på mig min ring,
den där med älvan. Sen hörde jag att min pojkvän började sjunga på någon scen, och jag sprang dit och tittade.

Drömde även att jag skulle slå in paket till Hugo & Jesper men de ville inte låta mig vara ifred så jag blev arg
på dem och sen slutade det med att jag inte slog in dem utan bara gav dem innehållet, som var kläder.
Och att jag hade två inslagna paket med legohelikoptrar i som jag inte visste vem jag köpt till. Och ett
paket med pepparkaksdeg. Eh?

Drömde om en kör som sjöng på en Ikeaparkering, fast de var inte alls bra. De hade på sig röda tomteklänningar
med vita band i midjan. Men kolla, det har ju vi med! Vi gick upp och sjöng med dem. De sjöng "Have yourself a
merry little christmas" och blev typ sura för att vi (jag och två till, tror det var Hanna & Elin?) sjöng själva texten i
stämmor och inte "Ooo:ade". Men vi ba "Det hörs inte annars, det blir bäst såhär." Jag hade ont i käken i drömmen.
Måste bitit ihop mycket inatt... sen skulle vi visa video på vad vi brukar göra med Återsken. För att impa lite.

Sen drömde jag att jag var i mitt gamla klassrum på Korsängsskolan. Vad jag gjorde där minns jag dock inte än.
Men tycker jag minns väldigt mycket från drömmarna ändå! Hahahaha. 
 

Så, en rostmacka till, eller? Jag sov till halv två. Det får man ibland.
Men nu måste jag komma igång lite så jag kan gå och köpa kattsand, och sen har jag 30 spänn att leva på
fram till den 19:e!! Great... måste köpa mjölk & kattmat, så där var pengarna slut, typ... Sen styrelsemöte ikväll.
Saknar faktiskt mina sångfåglar! 
 

Postat av: Elin Furin

Haha, ja, vi drömmer ju UPPENBART inte om samma saker du och jag.. KRAM & PUSS! <3

Svar: Nej du drömmer ju bara om Magnus Uggla.,.,..? ; ) Hoppas vi ses ikväll!
Ida

2013-01-10 @ 15:49:01
Postat av: S.

Haha, coolt att du minns så mycket av drömmarna.

Svar: Ja, väldigt detaljerat! : )
Ida

2013-01-10 @ 16:07:11
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0