Light.

Klockan är 12:48 och IDAG ska jag ner på stan! Struntade i det igår eftersom jag hellre satt med
de där jäkla bilderna HELA kvällen istället. Hihi. Men idag blir det Apoteket. Snälla snälla Psyk,
säg att ni har fixat sömntabletter. Om det blir som senast blir jag jävligt besviken, eftersom de
ska RINGA om det är några frågor, om de INTE ringer ska de gå att hämta ut. Sist jag gick ner på 
stan för att hämta, fanns det inte utskrivet. En hel timme i onödan, och så fick jag ringa IGEN nästa dag
för att fråga what the fuck the problem was. Slipper gärna det nu. Det var 2½ vecka sedan jag ringde
om nya så de har ju haft tid på sig, om man säger så.... hoppas hoppas.

Det är ljust ute iallafall! I like that.
Tänkte hoppa in hos Eve, Robin & Källa också när jag är nere på stan.

Nu ska jag sminka mig! Har fastnat lite framför ett "Tough love"-maraton på tv.
Oh the drama! Men man kan ju typ inte låta bli att titta.. haha.. gosh...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0