With cat.

Hemma från jobbet. Jag hade inte gjort ett bra jobb idag.
Hade nog inte ens velat stå upp.
Sov till 16:30. Gick upp 16:45. 
Tror jag börjar bli sjuk. Konstant yrsel,
mer än vanligt, och nåt som stryper mig inifrån i halsen.
Vet inte om det är halsont på G eller om jag bara
inte kan andas längre. Sjukt obehagligt och läskigt. 
Bella tog hand om mig och såg till att jag sov vidare idag.
Lilla älskling.
 

Har haft hjärtklappning sedan igår. 
Har ätit frukost (klockan är 18:10....)
och borde gå och handla.
Men orkar knappt stå upp.
Kan man skicka iväg Bella med en
såndär kärra som Katten Jansson har?
Och skriva "mjölk, kattmat, människomat & godis"
på en lista. Tack Ica Maxi, från kattmamman.

Jag vet att man inte blir så jättepigg av att sova såhär länge.
Men jag behövde det!! Nu vill jag ligga ner igen.
 
 

Postat av: S.

Usch då! Hoppas du mår bättre snart :(

Svar: Tack Tulan ♥
Ida

2013-01-30 @ 18:41:35
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Sofia med den hemliga bloggen (haha)

Vi behöver alla såna riktiga "långa sov dagar" ibland. Förhoppningsvis mår du bättre snart :)

HUR praktiskt hade det inte varit om katten hade kunnat handla åt en?! Jag och min kille sitter ofta och pratar om att vi ska skaffa en Husky som ska få en liten vagn som den kan dra våra varor i. MOAHAHA work doggie work! Hahaha

2013-01-31 @ 23:34:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0