And all the shit that we've been saying.

...och för att väga upp det där SKITKASSA inlägget jag nyss skrev, så kommer här lite annat.
Jag var ju hos Elin, Herman, Maja & Molly och åt frukost efter läkarbesöket. Frukostfika, blev det
för min del som såklart åt frukost när jag gick upp imorse... ; ) Molly fick en bebisfilt av mig, som
var så fin och BILLIG från H&M, titta bara!; (Couldn't resist, grattis på tvåmånaderochtredagarsdagen!) ^^
                                     
                                                               (bild - Hm.com)


 
(...och några andra har ju 27-månadersdag idag, fint va...?) ♥ : ) 

 
Sen en snabbhandling på Willy's och sen hem och påbörja tvättiden en timme försent. 
Måste ner och hämta nu, förresten. *Wosch wosch*
Nu är jag tillbaka. Det var tvåtusen grader kallt i tvättstugan idag. BURRRRR!



Ooooch ett litet färgglatt rörigt hörn i Casa de Ida.... 
 
 
Så var det det där med att inte känna att man hade tillräckligt med blod i armarna igen.
Jag är så himla orkeslös. Solen skiner och det känns helt sjukt att bara längta ner i sängen....
 

Postat av: S.

Du har det så himla fint hos dig! :)

Svar: Tack!! I vissa hörn iallafall! Sen är det mest stökigt.... ♥
Ida

2013-03-18 @ 17:19:39
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0