Gimme gimme gimme.

Men oj, två videoinlägg direkt efter varandra? Dålig planering I'lll say... 
(/...brist på...)

Idag har jag jobbat. Matlådelunchrester från gårdagens middag med Bea, från Chop Chop!
Inte dumt alls. Däremot har jag inte ätit någon middag idag, och klockan är tio över elva.
Måste fixa lunch till imorgon. As usual... Anywhore, direkt efter jobbet (19:10) blev jag hämtad
av Oskar och så åkte vi till kvällens styrelsemöte. Planering inför nästa projekt pågår! 
Jag ser så mycket fram emot det! Oooiih! : ) 

Aaaand at the same time så känner jag mig lite vissen. Jag saknar. 
Så himla mycket. Lite därav videon i förra inlägget, inte BARA för att den var sjukt snygg.

Aja. Jag ska väl ta tag i det där med middag då. Eller åtminstone förbereda morgondagens lunch.
 
 

Give me love.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0