Awesome måndag.

Dagens ord:

Måndagsinkontinens.
Rektoskopi.
Daimkryss.
Kötthalsduk.
Bösig.
Och någon sorts väsande svårstavat ljud från mina systrars halsar.

Dagens i-landsproblem:

Att Hanna måste sträcka lite mer på fingret för att komma åt en knapp på sin nya dyra telefon.

( ......... )
( ................. )


Har haft en bra måndag. OJA! Det började med att min akupunktur blev framflyttad från 12:30 till 14:15. TJOHO!
Det betydde att jag A) kunde sova lite längre, och B) hann följa med och fika hos pappa med syster Åsa!
And boy did we. Pappa var ju så trött igår så det blev Fars Dags-firande idag istället. Åsa hade med sig stor
budapestbakelse (size: tårta), som pappa åt två stora bitar av! Plus två rosa dammsugare. Jättebra! 
Och så en massa kaffe, och prat. Pappa fyller 83 år i december och bor på ett ålderdomshem, kan jag ju 
berätta för er nya läsare som kanske inte vet. Ni andra kanske inte jublar när era pappor lyckas äta tårta, lixom. : )

Sen akupunktur. Bli stucken med nålar i diverse kroppsdelar och betala för det. Trevligt.

Sedan trotsade jag min vanliga efter-akupunktur-tupplur och gick ner på stan istället. Tittade in på lillasysters
jobb och sa hej, styrde upp lite kvällsgöra, hämtade ut sömntabletter, gick en liten sväng i butiker (hallå Enköping,
säljer vi inga vinterjackor här?),
hälsade på Eve & Källa en snabbis, och sen mötte jag upp lillasyster igen när
hon slutat, för lite handling på Ica. Sen gick vi hem till henne, och sen kom Elin! Och så lagade vi middag ihop,
lyssnade på nästan onödigt mycket julsånger och hade ASTREVLIGT! Hahaha! Vilka störda syskon jag har.
Det är ju helt underbart. Bilder;


Sociala jävlar caught on camera... jag blev lite tjurig, så jag visade dem mitt daimkryss.


Some disturbed shit from Elin's camera;

           


OCH HÄR - video med favvolåten såklart! Hähähä. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0