En bra måndag!

Fan, jag har inte druckit något vatten idag!! Inte konstigt att jag har ont i huvudet... *klunk klunk*

Har haft en helt awesome dag! Började med att sova till strax efter 11, mmmmm, sen åt jag frukost och
sminkade mig, läste lite fina kommentarer på Facebook, och sen åkte jag till Västerås med Bea! Först skulle
vi åka till Köping och hämta hennes cykel, men vi kom till Kolbäck och sen fick vi vända, för den var inlåst,
sååå vi åkte tillbaka lite, till Erikslund! Först Biltema, där Bea skulle handla lite grejer åt sin far, och jag köpte
lite glödlampor till min mörka jävla hall. Och sen var vi på TGR/TIGER och shoppade onödiga (diskuterbart!)
saker för billig peng! T.ex. en megamysig badkarskudde i skitsnygg rosa färg:


Och skitroliga magneter;

                        
                                           (Jag & lillasyster på det ljuva 80-talet)
 
 Och glowsticks (det får man GIVETVIS användning för någon dag!):


                                   Oj vad suddigt det blev, men det låtsas vi inte om. 

Seeeeen var vi på H&M där jag köpte PALJETTÖRON!!! Mmmmm! Ja, jag är lite av en öron-samlare,
ja, jag fyller 30 nästa år, ja, ni får tycka vad ni vill om den saken cuz I loooove them... ; )

Och seeeen var vi på Ikea!

                        
                      Hehe, vi hittade varsin cool drake som vi NÄSTAN köpte.... 

                        Nej, det snöar inte i mitt badrum. Jag ska bara tvätta min spegel.
 
Och nu på kvällen har jag varit i studion med Marcus & Herman igen och körat på ett till medley, fantastiskt kul!
Käken är dock inte så glad... but I am! ^^ Nu är det bara att se till att varva ner lite... jobb imorgon! 
 

Postat av: Patrik

Klart du får samla på öron om du vill :) Shopping kan vara riktigt kul, iaf om man har en massa pengar så man kan köpa allt man vill.

Du som är en musikalisk talang borde kanske klicka in på min blogg och nappa på erbjudandet om att få ge ut en singel…

Svar: Hehe, jag har INTE en "massa" pengar, that's for sure... ^^ Men det går runt just nu iaf, och jag är glad att kunna köpa lite öron, hehe ; )
Ida

2013-11-26 @ 08:26:14
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0