Måndag 18/11.

Jag somnade om imorse. Till klockan 13! Thank you thank you. Gick upp, målade på mascara ordenligt
(hann ju - som tur var - inte riktigt klart innan) och sedan blev jag hämtad av Herman, och så tog jag & hela 
familjen Furin lunch på Vita Elefanten! Thai- och sushibuffé. Jo man tackar ja! Nu är det ju så att jag förlorade 
min sushioskuld ganska nyligen, och jag har bara ätit de där lax-ris-prylarna. Med soja. I like them. Och lite
sånadär ingefära-strimlor. Inlagd? I thinxo. Gott. Så, godkänd lax-sushi på Vita Elefanten. Check. Det gör vi om.

 
Sen följde jag med hem till dem, och vi har väl inte gjort så himla mycket, kollat två gamla showfilmer (2009
samt 2012) och pratat massor med idéer inför show 2014. Fikat lite. Elin sällskapade med mig på promenaden
hem, och sen efter att vi skilts åt vid ufo-rondellen, gick jag till Willy's och handlade. Traditionsenligt så köpte
jag lite nya ljusslingor! Som varje år!! I love them. De är billiga, 23:90- styck, och man får TRE ÅRS garanti!
Det är ju nästan löjligt! Nu har jag ju aldrig reklamerat dem tidigare även fast de "bara" håller cirka ett år, men
det KAN ju ha å göra med att jag har dem igång typ.. ett år i sträck. For real. Jag har dem inte bara på julen,
jag har t.ex. en som alltid lyser på min, uhm, "sideboard" här vid tv:n.. Pluggade ur den när Philip skulle fota
med alla sina stora blixtar förra fredagen, jag VISSTE att den skulle paja då. För det är så det brukar gå till,
när man väl pluggar in den igen sen så funkar den inte. Den har nog gjort sitt då. Och det känns lixom okej,
för 24 spänn... Så nu har jag iallafall laddat upp med TRE stycken! ♥
 


Köpte även naturgodis för bara 79;90-/kg, nomnom, i gullig burk! ; ) 

 
Vi pratade rätt mycket om hår också förresten! Och så kom jag på att jag inte provat att ha luggen uppsatt
på hur jävla länge som helst, senast jag hade det vägde jag typ 20 kilo mer, eller så. Okej nu var ju inte DET
det väsentliga, mer att jag tycker att jag är mycket snyggare nu. Så jag testade igen. Och numera så bryr jag
mig ju inte lika mycket om att det syns att det inte är ett naturligt hårfäste, lixom. Jag har ju gått ut med det
här om min sjukdom till typ, VÄRLDEN. Och att någon kanske skulle komma lite nära och se att, oj, det där
är inte ditt hår, VEM BRYR SIG?, känner jag nu. Skön att få bort luggen från ansiktet, och sådär. Jag är iofs
fortfarande väldigt utseende-kritisk med mig själv, men jag tror minsann jag ska testa imorgon på jobbet.

 
Kanske. Kanske vågar. Kanske kan funka?!  ^^

                           Såhär ser det ut i hårfästet, om man kommer så pass nära! : ) 
   Så det är ju ingen märkbar KANT lixom, det är ett fint typ osynligt litet nät, med håret fastknutet i... 
 
Det går bra med Trichotillomanin just nu. 6 dygn har jag klarat mig nu!! Om 5 och en halv månad har vi show,
och det skulle vara helt fantastiskt om jag lyckades få ut lite längd tills dess, och göra en schysst frilla, någon 
kort mohawk eller nåt, det kanske är ett vågat mål... men jag har det som morot, som anledning att verkligen
kämpa, att se resultat, att kanske kunna, kanske våga, KOM IGEN SELF, you can do it!!!!!! Pepp pepp pepp.
Måste fixa frisyrbilder till badrummet! ♥

 

 

Postat av: johanna

6 dagar blir snart 10 dagar, som blir 14 dagar och vips är du uppe i 20 dagar!! Hejar på dig Ida!! :)

Svar: Tack Johanna!!! <3
Ida

2013-11-19 @ 00:01:50
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa på Ida! :) du kan klara det här!

2013-11-19 @ 08:05:14
Postat av: - rebecca

- du passade verkligen i att ha luggen så! :) Jag tycker du är så sjukt stark, vilket känns som om jag har sagt tusen gånger. Men det tåls att upprepas! SUPERIDA!

Svar: Men tack snälla fina, vad glad jag blir <3
Ida

2013-11-19 @ 11:02:03
URL: http://rebeccafroding.blogg.se
Postat av: Lilly

Jag är typ sushiberoende. :P

2013-11-19 @ 13:38:08
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0