Takin' care of...

Nu har det gått en vecka, som jag haft feberkänningar varenda dag. Inte hela dagarna, mest på kvällarna.
Och massor av huvudvärk, fast det har jag på dagarna också. Äter massor med värktabletter. I don't like this.
Ska jag bli sjuk kan jag väl BLI det så det kan gå över sen? Fast helst inte nu, jag har planer på fredag och ska
jobba i helgen, förresten har jag inte tid att bli sjuk typ någonsin, om jag ska hinna med det när jag är "ledig".
Nä. Fan. Jag vill inte. Men det här är inte så kul, lägg av nu, kroppen.

Det var dans ikväll, vi började på en ny koreografi och det var kul! Fast jag har inte så bra kroppsliga 
förutsättningar (gnäll igen?!) eftersom man ska böja ryggen så mycket och jag ba.... nä.... SUCK.
Hoppas det inte syns lika mycket som det känns. Det är så himla roligt. Och imorgon är det showträning
och då blir det bara sång, hoppas dock vi börjar med de koreografierna innan årsskiftet, det hade både
varit roligt och ganska behövligt, tror jag... : ) 

Lilla lilla kroppen. Jag FÖRSÖKER ju ta hand om dig. Jag vet att jag inte är så duktig alltid. Men det är svårt
att äta när man mår illa av ALLT? Förut sa de att de kunde göra en såndär ja-vad-det-nu-heter, gå ner med
kamera i magen via svalget och NEJ TACK, kände jag då!! Uhh... lägg aaaav... *gråta*

Jag ska äta middag nu. Det kan vara så att klockan är 23:53. Japp.
 
 
 
 . . . . . 


"Titta, nu har vi städat upp och förbättrat SJ.se!" 

Resultat: Inget funkar.
 

Postat av: Mia

gör en gastroskopi om du får, tycker jag! ingen annan har dött av det hittills, så det kommer inte du heller att göra. :)

Svar: Men jag vill inteeee!! Uäh, det låter jätteäckligt och jag kommer kräkas och gråta och vara jätteemo.
Ida

2013-10-03 @ 08:04:31
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: S.

Freakin SJ.. freakin feber!

2013-10-07 @ 13:59:53
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0