Kungligt.

Vi hade föreningsmöte ikväll med Återsken, inför vårens stora show. Alltså jag är så pepp!!
Vi har redan fått ut en massa låtar som vi övar på, så vi har ju varit igång ett tag, men ikväll
blev det lite mer snack och vi fick även höra lite fler låtar, snacka lite ekonomi och sådär. 

ÅH SÅ BRA. Så bra låtar. Jag har såna visioner! Koreografiskt (-som om JAG har nån inverkan där?
Nä, men ändå, jag SER SAKER.), scenkläder, pyro, allt. ÅH. Sången ikväll har gått rätt okej, på några
ställen får jag hoppa ner till tenorerna p.g.a mina knasiga stämband, men annars ligger det mesta rätt
bra och jag får ett härligt rasp, mmm... : ) Käken är OKEJ, just idag har jag andra ställen som gör mycket
ondare, hahaha! Träningsvärken efter gårdagens dans sitter rätt ordentligt på insidan av låren, och röven,
lite i armarna, plus ryggen - fast där är det knappt träningsvärk utan mer Vad-fan-jag-borde-inte-gjort-så-värk.
Men ska man väga för och emot, med den här värken och den LYCKAN jag upplevde igår... så blir det svårt... ^^
 
*unts unts unts*
 
                        
                          
Idag blev det premiär för nya ASSNYGGA höststövlarna och ASSNYGGA cape:n. Okej det var visst LITE för
varmt för det vid 5-tiden, men jävlar vad snyggt. I will embrace you, höst 2013. Komsi komsi, med SOL. 

. . . . 


W h o   r e a l l y   c a r e s ,   c a u s e   i t ' s   y o u r   l i f e
Y o u   n e v e r   k n o w ,   i t   c o u l d   b e   g r e a t 
T a k e   a   c h a n c e   c a u s e   y o u   m i g h t   g r o w 
O h ,   a h ,   o h 
 
W h a t   y o u   w a i t i n g 
W h a t   y o u   w a i t i n g 
W h a t   y o u   w a i t i n g
W h a t   y o u   w a i t i n g
W h a t   y o u   w a i t i n g   f o r ?

 
 
 
 
Ja du. Vad väntar man på egentligen? Att det ska bli bättre?
Att man ska bli behandlad så bra som man förtjänar?
AV VEM?  
 
 

  
Vi tog förresten en sväng på Donken efter repet också. Jag, Hanna, Oskar, Marcus, Elin & Emelia.
Lite spontant sådär! Har man PRATAT show så måste man ju nästan köra showtraditionerna...? ^^
Mycket mycket trevligt, och så slapp jag laga middag. Awesomeness.
 
Nej men godnatt på er. Jag har ju tydligen lovat att gå upp 9 imorgon, så.. hepp hepp! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0