Dagen före.

Sitter på golvet och klipper, och nålar, syr för hand, syr med maskin, det går i ett här hemma! : ) 
Snart dags för mig själv att bli lite fräsch och snygg också, med dusch och  smink och kläder.
Får inte glömma att äta lunch, också... Tänkte gå och handla men jag verkar inte hinna iväg
idag heller, jag har godisbrist! Har inte planerat någon middag för ikväll heller, har bara bananer
hemma, that won't do! ^^ Har valt att sova till 11:30 i några dagar nu, då har jag nätt och jämnt
fått mina 8 timmars sömn, somnar ju så sent.. inte bra! Ikväll kör vi produktionsrep nummer 2,
och imorgon är det genrep och premiär!! Weee! Ska försöka få till frisyrbytet ikväll också, 
har ju tänkt köra med långa peruken i första halvan, sen byta till MITT hår och min korta frisyr
i pausen, det är det enda stället där tid finns att byta. Det får funka! Testar ikväll! : ) 

Första gången på scen i mitt eget hår... amazing.. : ) 
 

Postat av: strayed

Ett par ägg, ett par mosade bananer och en tesked bakpulver rörs ihop snabbt och steks sedan i stekpannan tills det håller ihop och luktar aptitligt `)

Svar: Det hade funkat! Om jag hade haft ägg.... hahaha :D Det lät annars både gott och lätt!
Ida

2014-04-24 @ 21:25:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0