Måndag.

Igår kände jag att det var dags att köpa hår-klegg för första gången någonsin.
Hur väljer man sånt här?, tänkte jag, och valde ett som inte var asdyrt, och luktade gott.
Skulle samtidigt köpa en till liten spray att ha i väskan. Klippoteket har en massa små söta som
kostar 18:-/flaskan, men vad sägs om de här valmöjligheterna? Vad väljer man när alternativen är:

♦ Intensiv stadga
♦ Xtra hård stadga
♦ Maximum xx strong
♦ Maximal stadga
♦ Stenhård stadga
♦ Super maximum strong

Sounds kinda the same to me?! Det blev den här bara för att den var rockigast. Eh.

 

Nu har min vänstra stortånagel varit blå i över tre veckor. Fancy!
Den gör inte lika ont längre, som tur är. Men snygg, va? Dans-skadad. 

 
 
Mina fina blommor från helgen... : ) 
 


Och dagens shorts- & elefant-tjej! : ) 


Tadaaaa. Nu har jag tvättat klart och nu vill jag göra nåt roligt. 
  
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0