Nålar, trådar, kaffe & trummor.

Temat för den här dagen har varit: SY. Scenkläder, förstås. Först hos Elin, där hon hjälpte mig att påbörja ett
linne till ett medley, vi kom inte så långt på just det, men vi fixade lite kläder åt lillasyster som blir jättebra!
Vi hann med lite fika på stående fot också, sen skulle de iväg på Majas dans så jag följde med Hanna och
hämtade kidsen på skola & förskola, sen hem till Hanna för att fortsätta sy, jag fick fast lite fjädrar på korsetten!


Hjälpte Hanna att fixa iordning en överdel, vi typ mördade en kavaj lite och gjorde den snyggare! :D 
Har även tillbringat lite väl mycket tid i hennes röv idag.......... ^^

                                     
 
Hahahaaaa! Ja såhär har vi det. Sen har jag varit på "slagverksshow" också, med Marcus, det var ASBRA! 
Komodo, heter gruppen, och det var så mycket humor och de var så braaaa! Kolla in lite här:



     
 
: D 
 

Postat av: Carro

hahahahahaha vilka roliga bilder på dig och Hanna :D Kul med show : )))

2014-04-12 @ 00:43:19
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad roligt!
Och vilka roliga bilder!! Haha :D

2014-04-12 @ 07:58:53
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0