Fredag/lördag/söndag

Jaha, och vad var det nu jag skulle göra? JO, lägga upp bilderna från igår.. och från i fredags..
Nu ska vi se! Vi börjar med i fredags. Då fyllde nämligen bästa Oskar 22 år! Lovely! Vi träffades en
sväng nere på stan och handlade lite på Systemet och sådär. Sen skulle vi kalasa lite hos Hanna
på kvällen och innan det så käkade vi hämtmat från Chop chop. Sen kom Mia, Elin & Emelia, och så
satt vi ute och hade en jättemysig kväll med en massa gott att dricka, chips och dip, snack & skratt!


(Om någon undrar varför det började regna denna soliga dag så var det ju bara för att jag hade
regndansstövlarna på mig.. såklart.. det slår fan ALDRIG fel...) 



Amarone och CHILI BEA! Höhö, internt.....  ; ) 


Oskar mördade en mördarsnigel... med sin fot! Helt ofrivilligt! Han sprängde den, kan man säga.
Lixom, mer snigel utanför snigeln, än i snigeln. Hahahaha. Oskar höll på att bryta ihop och slängde sin
besudlade strumpa. Och mattan snigeln råkade ligga på. Hahahaha. ^^ Tragisk död..... 

 
Hahaha. Det var den dagen det! ^^ Finfin, I must say! ♥ Vi bestämde oss för att käka bakispizza dagen
därpå, men det blev så att vi stack till Erikslund först och främst. (Egentligen hade jag Stockholmsplaner
men inget blev som det var tänkt, så jag anpassade mig, kan man säga.) Jag, Hanna & Oskar åkte iväg på
en liten shoppingrunda, och långkaffe på Espresso House, och Ikeabesök med lunch, och jääävlar vad det
spöregnade där utanför! Tjo! Sen rullade vi hemåt igen, och tillslut så tog vi den där pizzan, fast till middag!
Vilken svullkväll det blev.... stooora pizzor framför TV:n, två filmer hann vi se, samt äta en massa popcorn
och även dela på en Schwarzwaldtårta. Med ett värmeljus på! Oskars födelsedagstårta! ^^ ♥ Med sång!

 
Sen var det matkoma deluxe. Och idag är det söndag. Och Hanna och jag träffades för en runda i Fagerskogen
för att eventuellt bränna bort lite av gårdagens festligheter, med powerwalk! Vi SPRANG t.o.m! Varannan
stolpe gå, varannan stolpe spring! Ja inte hela vägen förstås, men ganska mycket. Speciellt mycket för att
vara JAG, som aldrig någonsin springer. Hihi. Det kändes bra. Och så åt vi en massa stora goda blåbär.
Efteråt gick vi och hälsade på pappa och drack lite kaffe och fikade med honom.

 
...och jag fotade fina daggdroppar, så bra som det bara går med en knappmobil från 2011.... ; ) 

Sen köpte vi blommor, och åkte iväg och firade Herman som fyllde 38 år igår! Hurraaaa! ♥
Och nu..... är klockan 22:18, jag ska äta pizzarester från igår (JA, det blev över såklart!), och säkert titta på
nåt dåligt på TV, och sen göra mig iordning för sängen. Imorgon är det jobb igen! Och det känns inte ens tungt!

: ) 

Åh, här är min shoppingfångst från igår, förresten! Två tröjor från H&M, den ena är en tunn stickad pryl med
skinnimitationsärmar, såhääär ser den ut:

 
Och sen en lurvig mysig gosig pryl, mmmmmm! Svår att fota för det syns inte.. det är iallafall en rätt
lång lurvig svart tröja, med fickor, utan knappar/dragkedja, mys mys mys. 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0