Vid jaghartråkigtpennan.


Augustihöst. Långa luvisen med pilefoder i luvan, är framme ur garderoben igen.
Burr burr. Regnjacka och stövlar på vägen till och från jobbet. Jag älskar mina regnkläder,
så det är iofs inget problem. Och för första gången så SPÖÖÖREGNADE det inte, som det
gjort alla andra gånger nu på sistone, utan mest lite stillsamt, BLYGSAMT, vanligt duggregn.
Det är okej. Jag tänker fortfarande på hur fantastiskt det är att känna det mot huvudet... : ) 

# f r i f r å n p e r u k i s t h e s h i t 

Och kollegan Miriam är lite knäpp och slår in paket i kassan... tomma.. till skyltning... DET ÄR AUGUSTI,
fick jag påpeka några gånger. Hihihi. Men just då hade vi faktiskt ändå inget vettigt för oss. Jag hade redan
"tagit städvarvet", och det var inga kunder. Jag själv skissade lite i ett block som låg framme... 
 
                       
                          
 
Lite sådär, lixom. Freestyling. (och den är ju inte riktigt klar heller) 
JAG HAR SÅ MYCKET ATT ÖVA PÅ.
Och så har jag en beställning som jag måste få ordning på.
Det är inte ett porträtt, utan en blivande tatuering, där jag har lite fria händer,
det borde ju vara "lätt", men samtidigt så vet jag fan inte hur jag ska göra, riktigt,
och det är ju likamed massa massa ångest och skjuta-upp-det-länge-och-väl.
Suck. Ida, för fan. 
 
 
Nu ska jag värma lite asgoda thaimatmiddagsrester och bänka mig i soffan framför Book of Eli
som börjar nu klockan 21! Så jääävla bra film! Det här blir tredje gången jag ser den, tror jag, 
men inte HELT, för jag kan ju aldrig sitta still. Första gången hade jag sällskap, så då såg jag ju hela,
men annars är det bara så himla himla svårt att sitta och titta. Utan att låta andra saker komma emellan.
Men den är bra. Så grymt bra. Here we go!
 

Postat av: Linna

du är så grym på att rita att jag lätt skulle vilja ha nåt du gjort på min arm :D


Svar: Fan vad du är rar! :D
Ida

2014-09-03 @ 08:51:22
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0