I förrgår plus lite till för nu är det fanimej mitt i natten.




HÅRET i fredags. Dvs i förrgår. Jag borstade in lite brun & svart ögonskugga på de ställen där jag tycker
att det är tunt - hårfästet på sidorna, pannan, BREDVID MITTEN eller hur man nu ska säga. Se bild 2.
Det hjälpte faktiskt en hel del, att fylla ut på mest kritiska ställena. OCH att ha en liten "lugg" (mitt hår
växer bakåt 
så det är mycket spray för att få den framåt såhär!) för att dölja hur jävla slitet/tunt det är framtill.
Bara för fotografering i badrummet förstås.. ^^

Men det är dags snart, att trimma bort lite på sidorna, och fixa en frisyr. I fredags (strax innan bilderna togs)
så hade jag ju t.o.m fått känna lite regn på huvudet för första gången på... över halva mitt liv. STORT. 
 
 

Nu är klockan 01:12, imorgon ska jag tvätta, fika med Bea & Alexander, sen gå på en musikalföreställning
tillsammans med några av mina sångfågelkompisar, fast som PUBLIK då förstås! : ) Godnatt!
 

Postat av: Lelou

Oh, I didn't know you have a tattoo on your back!
What does it stand for? :)
I wanna get one too, but I'm scared that it would hurt a little bit too much for me.. :-P

And, as always.. Love your hair!
I'm so happy that you've become so strong.. Congrats <3

Svar: Oh, it's really nothing, no meaning.. drew it when I was 15, had it done when I turned 16.. it's just a little sun.. : ) Had it for over 13 years! It DID hurt! ^^ Now I want something bigger there, tho.
Thank you so so much! I'm proud of my work, and it's growing really fast! :D
Thank you for the kind words <3
Ida

2014-02-10 @ 19:01:42
Postat av: Helen

Vad det växer :). Grymt jobbat!

Svar: Ja! : ) Jag är imponerad själv. både av hur fort/starkt det kommer tillbaka, och över mitt arbete. Tack snälla snälla : D
Ida

2014-02-10 @ 20:22:23
Postat av: Lilly

Jag önskar jag kunde trolla så vi båda hade hår ner till axlarna just nu för det är så grymt fint. :) Drömmer om långt hår nästan varje natt nu sen Stefan flyttade ut. Haha! Du kan kalla mig besatt. ;)

2014-02-11 @ 07:46:37
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0