Och fågelkvitter.

Har "nyss" kommit hem från Stockholm och en ganska så trevlig visit. ^^ Och jag passade på att solo-gå-på-stan.
Solsken och VÅR i luften idag! Underbart. Jag var TVUNGEN att gå förbi Perukshopen och köpa en hårspray
eftersom jag glömde det när jag var i Stockholm senast (två månader sedan) - nu var den lixom nästan helt
sluuuut här hemma! Disaster! Hårspray för syntethår är inget man hittar var som helst lixom. Billigt är det inte
heller, 160 spänn för en inte alls jättestor flaska. Men nu har jag den iallafall, livet är räddat, osv. Hittade också
väääärldens sötaste lilla sockerströare på Indiska, som jag kände bara MÅSTE få en plats på mitt tébord,
ut med den gamla tråkiga, in med den nya snygga! Titta titta titta:



                                           Mmm, cuteness! ♥ I bästa färgen också. 

 
Ett hörn på på Indiska, inte i mitt sovrum, men jag har nästan lika många kuddar. Nästan. 
På H&M hittade jag en vit spetsklänning på Rea för en hundring, då får man ju passa på... eller? Eller?!
 
          

Nu är det dags att ta en dusch, samt ta och kolla igenom lite stämmor inför kvällen i studion med Herman & Marcus!
  
          
                                                    (Bilder från senast ^^) 
 

Postat av: Patrik

Vilken tur att du skrev att bilden var från Indiska, annars hade jag trott att du städat bort några kuddar från sovrummet :)

Självklart får man passa på när man hittar en så fin klänning för 100 kr.

Svar: Kuddar <3
Ja den var så himla fin!
Ida

2014-02-17 @ 20:49:19
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: ctinas

Satan vilket kap!! Grymt snygg!

Svar: Oja! Kunde verkligen inte låta bli... : )
Ida

2014-02-18 @ 13:29:45
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/
Postat av: Tess

Ser underbart ut , älskar kuddar! :)
Nu är en ny VeckansBlogg-tävling igång , kika gärna in och registrera ditt deltagande :) Förlåt om du inte gillar sådana meddelande , kram!

Svar: Mmm, me too! :D
Ida

2014-02-18 @ 19:02:44
URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0