12 hour hålligång, minst.

Tjohomo! Idag har jag jobbelijobbat och sen haft mötelimöte. Det var allt man hann med en sånhär dag.
Jobb från 11-19, möte från 19-23, ungefär... Så, elva till elva, work work, och sedan hängde jag, Oskar
& Erika i en TIMME efter mötet och bara babblade. Haha. Så det var kanske LITE sent att komma hem 
och BÖRJA fundera på middag vid tolvsnåret. Upptäckte nyss att klockan snart är ETT, och jag har precis
satt på pastavatten. Det var ju jävligt dumt. Ska sova om en halvtimme för att hinna få ut det jag borde
av sömntabletterna. Matematiken är redan körd, I know... ^^

Damn it.

Är tokhungrig och det kurrkurrkurrar i magen. Kanske borde ta sömntabletten först, dvs NU, och sedan
äta. Att göra det i omvänd ordning brukar inte ge ett så jättebra resultat, I've noticed..

HJÄLP, DET ÄR EN T-REX I MIN MAAAGEEE!! ^^ Rrrrooaaarrrr!



Titta, den här bilden togs för ett år sedan, den 9:e januari, åhh då var mitt hår låååångt och OJ så lockigt,
pepp pepp pepp till mig själv att få det så snart igen... ♥ Heja heja heja self. 


           
 
 

Postat av: Lilly

Detta var nog den snyggaste bilden på dig någonsin. <3 Vill nästan sno den. <3 Det roligaste är att när du skrev det om håret så blev jag med pepp för bådas skull. :D

Svar: Åh tack : D Haha, det är bra, bra att peppen sprider sig!!
Ida

2014-01-08 @ 08:05:20
URL: http://www.nattstad.se/blickafram%C3%A5t

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0