22/7

Idag har ett helt år gått. Ett helt år! Jag fattar inte. Har det gått fort? Mnjaeh, kanske.
Ja, sedan han lämnade mig, förstås. Vilket år det varit. Konstigt och inte alls som jag 
hade trott att vår framtid skulle bli. Men jag vill inte vara med någon som gör mig illa.
Vi har kontakt igen och vi har träffats, två gånger i juli, och det är de enda gångerna vi
setts under hela 2014. Jag vet inte vad vår relation kan vara, men något i mig kan inte
släppa den människan helt. Jag har försökt, jag har varit på väg. Under 7 månader sågs
vi inte, och hade mycket lite kontakt. Vad kan det vara? Kan det vara en vänskapsrelation,
kan det vara något mer eller kanske något mycket mycket mindre, ett ingenting-alls, bara
ett stort hål i kroppen, en saknad, eller en tid för ett nytt bättre liv? Såras jag igen så finns
det ingenting kvar, ingenting mer att göra, inga fler chanser att ge. Jag förtjänar så mycket
och jag hoppas att jag får det, jag hoppas att jag tillåter mig själv att hitta det. 

 

Postat av: Johanna

:( <3 kram!

Svar: <3 kram tillbaka!
Ida

2014-07-22 @ 22:22:14
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0