Blaff.

Extra trött och extra tung, och vågen var också snäll och talade om för mig att så är fallet! Wtf, inte okej.
Men det är ju inte så konstigt, såsom jag lever. Dvs ingen träning och en massa dålig mat. Uäh. Gnäll.
Kanske borde ge mig ut och gå, istället för att sätta mig i soffan. Men jag har ju stått, och gått, hela dagen.
Jobb 11-19 lixom. Uh. Jag orkar inte. Och jag bör rita, men jag orkar inte det heller. Karaktär = noll.

 
Men, eh.... det är ju som vanligt då! : ) 

Idag jobbade jag sista passet med Miriam innan hon sticker på semester i 4 veckor, och nästa vecka är
det äntligen miiin tuuuuur! Så nu får sommarvädret komma, tycker vi. Komsi komsi!
 
 
 
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder

Svar: Tack så mycket :D
Ida

2014-07-03 @ 12:44:43
URL: http://efji.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0