-

: (   
 

Ibland saknar jag honom så mycket att hjärtat nästan slutar att slå
men det går ju inte
det går ju inte

 


 
 

Postat av: Ems

:( urs så himla jobbigt. Det är så synd att du inte känner att du kan skriva saker rakt ut/öppet längre som du brukade göra förut. Det är så tråkigt att man inte förstår alla gånger. Hoppas att allting löser sig för er vännen. du förtjänar att vara lycklig!

Svar: "Er"...? Han lämnade mig för över 8 månader sedan.... om det var det du menade med "er"... Även om vägen sedan dess inte alltid varit spikrak och självklar. Men, det är fortfarande så svårt att förstå, ibland, ofta, jag önskar att jag kunde skriva, det brukade hjälpa mig så mycket, jag är förvirrad & ledsen allt som oftast. Stor kram och tack för dina fina ord <3
Ida

2014-03-30 @ 23:08:01
Postat av: Lilly

Jag drömde om mitt ex inatt så jag förstår dig. Jag skriker på honom "Hur fan kan du vara med henne? Vad fan ser du i henne?! Du är ju min!" Helt störd dröm.

2014-03-31 @ 07:21:07
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Varför kan du inte skriva som du gjorde förr btw?

Svar: Det slutade jag kunna när jag började träffa en person som var "offentlig" och ville hålla på sin integritet. Dvs hösten 2010. Så "förr" är längesedan. Och eftersom det fortfarande är denna personen som påverkar mig, så kan jag ändå inte skriva. Det blir ibland väldigt kryptiskt.
Ida

2014-03-31 @ 07:21:49
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Men med tanke på att det är över så tycker jag att du borde få skriva som du vill. Men skriv kryptiskt om du känner för det.

2014-03-31 @ 16:24:30
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Ingen

"Lilly", BACK OFF!

du är lite pushig!

2014-03-31 @ 19:51:37
Postat av: L

*kram*

Svar: Kram!!
Ida

2014-04-01 @ 19:18:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0