JAG HAR EN EGEN FRISYR!

Nu är det äntligen gjort!! Så jävla fantastiskt! Stolthet, åååhh så pirrigt det var men ÅH SÅ BRA!
Fick hjälp av Elin, som höll i trimmern - och blev helt hårig på köpet, sorry - att få till denna snygga
frisyr idag! Och sen showtränade jag utan peruk för första gången i hela mitt liv. Så jävla magisk dag. 

                       
                       

Haha, kommer inte kunna sluta fotografera håret! Jag är så otroligt stolt! 
Har så sjukt ont i huvudet, har ätit dåligt och så var jag så spänd över håret, att visa det bland folk, så mega-
värken slog till efter halva övningen ungefär. It won't stop. Måste äta lite, och sen ska jag fortsätta med lite
ritjobb trots att jag hellre skulle gå och lägga mig. Men jag är ju en nattjobbare. Och det måste bli klart...

Underbara dag.
   

Postat av: Helen

Sjukt snyggt blev det också :). grymt jobbat! :)

Svar: Taaack snälla : D
Ida

2014-03-14 @ 02:23:46
Postat av: Helen

Sjukt snyggt blev det också :). grymt jobbat! :)

2014-03-14 @ 02:23:47
Postat av: Ida

Härligt!!!! Heja dig!!

Svar: : ) : ) : )
Ida

2014-03-14 @ 07:44:58
Postat av: Patrik

Så fin, och en alldeles egen frisyr. Måste varit en härlig känsla att få visa upp och showträna utan peruk. Glad för dig!

Svar: Lite läskigt, men ja, mest härligt! : D Weee! TACK!
Ida

2014-03-14 @ 09:05:11
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Petra

Alltså, så jävla bra du är! Och så jävla fint det blev : )

Svar: Tack Petra!! : )
Ida

2014-03-14 @ 10:01:46
Postat av: Lilly

Fan vad glad jag blir när jag läser det här Ida. :D Heja dig!

Svar: Tack Lilly! :D
Ida

2014-03-14 @ 10:22:36
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: johanna

ååååååh du är ju så bra Ida!!!! Snyggaste frisyren också (om jag får säga det själv;) )

Svar: Tack!! : ) Eller hur ; )
Ida

2014-03-14 @ 12:05:06
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Linda

Men JAAAAA vad snyggt det blev! Och träna utan peruk, så jäkla bra! Vad stolt jag är över dig (töntigt va? :D)! Fantastiska du!

<3

Svar: Tack Linda! :) Vad glad jag blir! Och jag är också jättestolt... : ) Idag har jag haft peruken på mig igen (hade nämligen glömt plattången hos syrran igår) och det kändes nästan lite som att jag VILLE vara utan, fan vilken skum känsla... <3
Ida

2014-03-14 @ 20:31:57
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se
Postat av: Maria

Wiiiiiieeee!!!

Svar: Yaaaay!
Ida

2014-03-14 @ 20:58:59
URL: http://granntanten.wordpress.com
Postat av: Hanna i Bålsta

HEJA DIG!!!
Du är skitsnygg!!

/Hanna i Bålsta

Svar: Taaaack Hanna : D <3
Ida

2014-03-15 @ 14:43:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0