Krogdans, paljettkläder & den jävla snön.

Gårdagen:

Det var fan en tung dag. Känslomässigt. Typ hela dagen. Tills det blev kväll.
Då kom Bea, och vi handlade en massa snacks, och middag (sushi för mig, från Ica, den var okej 
men inte lika bra som de andra jag ätit, men det här var ju lixom lunchlådetypen från kyldisken  ^^)
och Donken för henne, plus varsin McFlurry Daim. Omnomnom. Oj vad mycket snacks det blev.
Vi kollade Mello Andrachansen och hade mysigt. Drack vin. Kollade en massa roliga youtube-klipp,
lyssnade på musik, fixade Beas hår, och gick ut på krogen och dansade like crazy. 
 


                                  Hehe... "Inget konstigt aaaalls" i Photo Booth... ^^

                                     
 
Hehe.. hairdo under progress.. Bea sov på min soffa inatt och sen blev det:

Idag-dagen:

Bea åkte hem medan jag sov (som vanligt ^^), jag vaknade till liv vid 13:20. Vid fyrasnåret begav jag mig
ner till Elin & c:o, för lite klädmöte & kaffedrickande, vad kul att ganska många hade tid att komma förbi!
Det klipptes tyg och visades bilder, jag & Malin hade med oss lite kläder som vi visade upp, vad vi tänkt
hittills och sådär. Jag måste verkligen komma igång med kläderna ordentligt nu, tiden går så fort och man
har mycket att göra nu innan showen! : ) 

Efter det så följde jag med Hanna & kidsen hem, och så tog vi lite kvällsfika och sen blev det dans!
Oskar kom förbi en sväng också. Och sen gick vi lös bland Hannas röda paljettkläder som hon lyckats
samla på sig under åren. Wonderful! ^^ 

                         

                                               V o g u e ,   v o g u e ,   v o g u e . . .

Nej nu är det kanske dags att sova. Klockan är 01:40, jag har ätit middag framför TV:n - Pluras Kök Sicilien,
FAN VAD MYSIGT det ser ut att vara, JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR. Men men, pastarester framför TV:n är ju
också mysigt... eller? ^^ Time for bed. Puss & godnatt på er!
  

Postat av: Lilly

Önskar jag med kunde gå ut på krogen någon gång, men jag ska nog börja ha Liam fredag,lördag och söndag snart. :(

2014-03-03 @ 07:16:35
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0