Saker som aldrig börjar / aldrig tar slut

 
Åh vad du hade mig.
Men du tog inte vara på det.
Nu pratar vi inte, igen?

Det här måste få ett slut.
Jag måste överleva.






 
 
 


Allt som du trodde
allt som du visste

allt som du ville
allt som du önskade
allt som du hoppades
 
,
Ida
 

It just never came
 

  

always always always always always
 
 
 
 
 
 
 

Jag skulle ju gifta mig med honom.
Han skulle vara pappa till mina barn.







AAAAAAAAAAAAAAAAARRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

 
 


Postat av: Johanna

kraaam :( <3

Svar:
Ida

2014-05-11 @ 20:08:07
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Carro

styrkekramar och kärlek till finaste dig <3

Svar:
Ida

2014-05-11 @ 21:35:53
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Tuulia

Stora kramar till käraste dig!

Svar: <3 Kärlek, Tulan.
Ida

2014-05-12 @ 08:12:38
Postat av: Lilly

Har hört att man inte ska lyssna på "Snälla bli min igen!" om man är riktigt olyckligt kär och ledsen, men vad fan. Jag var likadan exakt då när Stefan lämnade mig. Lyssnade fan sönder den låten totalt och bara grät hela tiden. Nu när han har en ny så bara undrar jag, vad fan såg jag i honom? Eller jag gillar inte den han har blivit med henne, men jag kan fortfarande sakna den där lilla ensamma killen som jag hittade på grannens fest för snart 3 år sen. Tycker det är helt sjukt att det redan har gått så lång tid. :o I augusti är det fan 3 år sen vi träffades första gången. Helt galet! Jag hatar tiden för man hänger ju aldrig med den och speciellt inte när man har ADHD. Jag tror jag aldrig mer kommer träffa en sån kille som Stefan var då. Han hade mer personlighet på den tiden. Det är som att hon har tagit bort all hans personlighet. Okej, ska inte tjata sönder din blogg mer med detta. :)) <3

Svar: Nej, eller hur, det är en riktigt bra och riktigt sorglig låt som gärna drar fram oändligt mycket tårar! Man borde kanske inte lyssna på låtar som förstärker ens humör så, men jag gör ofta det. Men ibland är det skönt att bara tömma, bara gråta, istället för att hålla det inom sig. Nu har jag ju inga problem att gråta in general, jag gråter till det mesta, men många saker får man hålla inne ofta....

Tiden går fort men ibland går den sjukt långsamt. Jag tycker det är hälsosamt att du känner så om S. Och jag tror att du kommer hitta en mycket bättre kille. Men det är bra att du har din egna fina lilla kille där hemma att älska så länge.... <3
Ida

2014-05-19 @ 08:35:16
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ja när jag väl får ha honom. :))

2014-05-19 @ 16:34:05
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0