Små sniglar, efter stora knak.

Det tar lite längre tid att gå hem,
när man ska stanna och "rädda" småsniglar
bort från gångvägen... men det är det värt..

: ) 


= På väg hem från Hanna. Var där efter att jag hade varit hos kiropraktorn Anders och fått nacken avbruten
igen. Överlevde även denna gång men fyyyy vad läskigt det låter när han vrider om nacken på mig! Haha!
Idag tryckte han även på en massa ömma punkter i käken, det kändes bra, fastän det gjorde himla ont,
ni fattar.. Bra bra! Nästa tid hos honom är om 2 veckor... Jag är ruinerad redan, känner jag, trots att jag inte
betalt fakturorna än. Jag hoppas det är värt det i slutändan. Komsi komsi, skatteåterbäringen....

Innan jag var hos Anders (blir värsta bakvända ordningen här) var jag & Bea i Västerås! Födelsedagsbarnet &
jag! Vi var på Erikslund, shoppade loss MYCKET LITE, klämde och kände på desto mer (fasen, jävla dålig
vecka att åka iväg på) och sen käkade vi god mat på Ikea också. Jag tog laxlasagne, plus fick Bea's vitlöksbröd,
och hon tog Chili sin carne (veggo, alltså), och så lite go'fika på det, nomnomnom. 



Ikea: Liten stekpanna, ljuskoppar som jag istället ska ha till soja etc, billiga ljus och Fyndhörnan-gardinlängd.

Jag hittade nämligen skiiitsnygga kraftiga gardiner, som jag tyckte var lite dyra för att köpa nu (hey, det var

iofs resten också, tack Handla-kortet...) de kostade 349 kronor / paret, tror jag. Men inte för dyra för ett framtida
köp, tänkte jag, och ville absolut köpa dem senare. I fyndhörnan låg en längd, precis den sorten!! Den kostade
99:- och då kunde jag ju faktiskt inte låta bli, hade ju PRECIS blivit kär i PRECIS den gardinen... ^^ ♥
Man ser inte färgen så bra på bilden, den är i petrol, lite metallicskimmer, fast ändå matt... underbar!! 

Länk till snygga gardinerna HÄR

 
Tiger: Jättefina rosa dessertskålar i plast, permanent markers och en snygg bandana, alla för 10:-/st.  : )
 
 
 

Bra dag. Bra dag. 
Klockan är nu 00:00, jag kanske borde äta middag? Eller räknades Ikeamaten som middag? Det var ju typ
kl 17... dvs 7 timmar sedan, hmm, det var ju min lunch... ostbågar är också middag va? isåfall är jag all set.
Hur som helst så måste jag fixa matlåda till jobbet imorgon, kommer inte att gå hem på lunchen. 

Nattinatt!
 

Oh! Ej att förglömma! Mysig té-på-balkongen-bild hos Hanna:

 
 

Postat av: Angus

Sv: åh tack för din fina kommentar!!
kram

2014-05-13 @ 20:53:42
URL: http://angusfoto.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0