Lite Halloweenbilder!

Lördagen blev fantastisk! Efter att ha styrt upp det sista på dräkten, med hjälp av symaskin och
lite paljettyg (har inte alla det liggandes hemma i gömmorna?) så blev det såhär:


 
Plus kragen då, och kronan i håret, allt det där som jag inte hade på mig när jag åkte hemifrån! 
Hämtades av Julia & Robin - som hoppade fram bakom husknuten och skrämde mig.. thank you guys.. ;)
Vi tog en sväng på Maxi och försökte att inte skrämma alltför många barn. Köpte mat, köpte snacks, 
köpte groggvirke. Sedan hem till Julia för rostbiff-och-potatissallad-middag, och en massa vin, smink,
skratt, dans, you name it! : ) 
 
             
             

Taxi ner till krogen, bankomatkö, lockigt regnhår, underbart pyntade All In, baren baren baren, dansa dansa
dansa, bubbel i finflaska och dans i soffan. Vilken utomordentlig kväll! Loved every second. 
Här kommer skitfina bilder från All In's facebooksida.



                            Heeey, drunken (?) clown och snyggaste läskigaste Roooobiiiin! :D

 
Taxi hem, tre stopp på vägen för att släppa av Julia, Robin och sist mig. DÖK ner i sängen, full och fullt
clownsminkad. Ni skulle sett mig "morgonen" efter. När jag klev upp. Klockan 16. I mitt clownsmink....
OH THE GLAMOUR.
OH THE PRIDE.

Oh the hangover.....


 
Lätt värt det.
Tack underbaringar.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0