Tisdagssaker.

Jobb med Miriam idag, som bakat en sjukt söt och SJUKT GOD muffin till mig! Weee!
Eller alltså hon hade ju bakat fler än en förstås, på den hon själv åt hade hon skrivit "Smör".
Hahaha ♥


På jobbet hade vi fått in en helt underbar tröja på herravdelningen med skiiiitstor luva, som jag blev handlöst
förälskad i genast! Kolla luvaaan:                                    Och här är bara en långhårs-Ida med halsduksluva:


Den där bilden till höger är från igår. Så även denna bild från när jag var på Ica och fyndade järnet! ^^

 
Hello, en påse rucola med kort datum, 5 spänn. Tack. Godaste nudlarna, 5 paket för 15 spänn, tack.
Potatisgratäng, GRATIS, tack! Det är som att Ica ba "Ja, vi vet att FK just nu inte är så jättevänliga och att
du antagligen inte kommer ha så mycket pengar till mat framöver, så vi är lite schyssta här, varsågod!" : ) 
And I'm like "Yes, thank you, jag ska bara fotografera min blipp-grej här mitt bland kryddhyllorna och 
hylla (...!) er i bloggen!". Superbt. 
 
Och nu är klockan 21:12 denna tisdag, komedirace på TV, just nu Big bang theory som jag missar för att
jag står här, och dessutom borde jag diska och göra lite plats i köket (och på väg TILL köket) eftersom de
ÄNTLIGEN ska komma med min nya kyl/frys på torsdag morgon! YAAAAY! Då har jag varit utan frys i ARTON
DAGAR! Så det känns ju verkligen på tiden! De erbjöd mig en lånefrys men för det första vet jag inte var jag
skulle ha ställt den, och sedan sa de att det kunde ta "några dagar", vilket jag ju tyckte lät helt överkomligt
att vara fryslös... men lixom.. nästan tre veckor... då kanse jag hade övervägt en lånefrys ändå.
Men men, nu är det ju iallafall snart dags.

Nu har de fina liljorna slagit ut, som jag fick i lördags av Madde & Miriam! Sååå fin bukett, som hade svarta
band och svarta pinnar och svarta pärlor vid bladen som inte framgår på bilden... ^^

             
 
Hihi, och där står den lilla ängeln som Bea's date gjorde till mig av en såndär vinflaskspryl... ^^
 

Postat av: Linda

Med Ida, ta med egen påse hemifrån!!! :O

Svar: Jag brukar göra det, men jag gick direkt från jobbet, kunde tagit en påse därifrån men det hjälper mig bara ur ekonomisynpunkt, oftast tar jag med mig egna för att tänka på miljön : )
Ida

2014-10-21 @ 21:49:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0