Transformer.


Och nu är även kläderna av, och nu ska jag bada! Niiiiiiice. Bubblesbubblesbubbles. 
 

Postat av: Patrik

Snygg på tusen och ett sätt… Rätt häftigt egentligen att kunna skifta så bra som du gör…från seriefigur, till skönhet i långt hår för att nästa ögonblick vara en tuff snygg tjej med kort hår. Och du passar ju i precis allt och lite till verkar det som.

Sen ibland springer man på någon på stan som man inte sett på 20 år och det är som tiden stannat och inget har förändrats. En del ser bara lika ut jämt, på gott och ont.

Svar: Tack så mycket! Ja det är en frihet nu att kunna byta, nu har jag ju inte peruken för att jag MÅSTE utan för att jag väljer det.. det är en skön känsla! : )
Ida

2014-10-28 @ 23:08:07
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0