-

blir så jävla arg på mig själv
och på mina känslor
som så ofta är 1000% starka

han sa inget fel
va
det är du som har fel
Ida
det är du som tänker fel
Ida
det är du som aldrig aldrig kommer att gå vidare
det är du som bryr dig
för mycket
om fel person

det är du som grinar
framför din jävla symaskin





Please have my heart
I don't want it anymore  
 

Postat av: Lilly

Som jag känner igen mig i det där. Är också trött på att bara vara fel hela tiden. En vän skrev något jättefint till mig inatt när jag bröt ihop "Klart du får vara ledsen när din dröm blev din mardröm." Den meningen har etsat sig fast i mitt minne nu.

Svar: Ja.. så himla sant. Dröm som blev mardröm. <3
Ida

2015-04-20 @ 08:40:36
URL: http://saxros.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0