We're collecting dust but our love's enough

På vägen hem från jobbet (med två tunga kassar från Ica) så kände jag bästa vårtecknet - 
min favoritdoft i hela världen! Balsampopplarna vars knoppar/löv luktar helt fantastiskt. 
Jag är så glad att de växer i närheten av där jag bor. Det är nostalgiskt och mysigt.
Fastnade för den doften i 14/15-årsåldern, där runt fotbollsplanerna vid gymnasiet. Mmm.

Och samtidigt så känns det väldigt ensamt.

. . . . . 


Står här med en alldeles för cool frisyr för att vilja gå och lägga mig, jag håller på att testa
vad som kan funka på showen. PÅ FREDAG!! Gahh!! : ) Köpte en "heat protection spray"
också (bra om man använder plattång mycket), den gjorde överraskande nog badrumsgolvet
till en riktig skridskobana! Farligt ju! Jebus cribes. Kunde gått illa. Det är farligt att ha hår.

Nåja, dagens testfrisyr är alltså;
 
 
....meeeen med den här volymen kan jag tänka mig att den A) inte håller hela showen
(okej, till pausen då, sen kan man ju spraya på?) eller B) inte kommer in i scenkläderna
utan att plattas till på vägen. Hmm! Får väl försöka testa imorgon på repet då. Helt enkelt.


Heeelt enkelt. 
 

Postat av: Linda

Åh, den rosa flaskan? Helt jäkla livsfarligt! Handduk på golvet är ett måste!

Svar: JA! Från L'oréal! Hahahaha!
Ida

2015-04-21 @ 20:25:08
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0