Still trichy.

Jag vet inte om jag älskar det, eller hatar det. Känner mig oftast som en clown när jag tittar i spegeln.
Det kan bli helt fantastiskt när det blir LÅNGT en dag, men just nu är det svårt att få det att likna en frisyr,
om jag inte plattar det. På bilder ser det bra ut ibland, jag önskar att det var lika bra i verkligheten! ^^


....och att det går att göra något åt den där fläcken på högersidan, och mitt ojämna hårfäste..... 
Trichotillomania issues. 
 

Postat av: Lilly

Även om jag inte är lika lockig som dig så har jag faktiskt samma problem. xD Har därför mitt numera i en hästsvans och en massa klämmor i det som sticker ut.

Svar: Ja det blir mycket hästsvans här också.. ^^
Ida

2015-08-16 @ 08:02:09
URL: http://nouw.com/thereason

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0