Äntligen torsdag! :D

Skulle hjälpa lillasyster att måla idag. Dock hade hon ingen lampa i rummet som skulle målas..
Hoppsan! Vi åker och köper en.. tänkte vi, men först bytte vi bilen, och vi åkte och tankade,
TVÅ gånger, och vi åkte till Rusta och pillade på saker och köpte en golvplanka, och jag köpte lite
sängkläder som nästan var gratis. Och en massa choklad, och lakrits. Sen åkte vi hem och fikade.
Utan att ha köpt någon lampa. Så det blev inget målande! Men det var en himla trevlig dag ändå!  ^^

   <---  49:- / styck! Whoppa!
 

Ikväll börjar showträningarna igen, och i vår har vi två projekt framför oss, spännande!
Har redan ett ganska så fullbokat schema, upptäckte jag igår. Herreguvd! Inte många oplanerade helger
kvar förrän typ.. i maj... Oh well, oh well. Work hard, play hard! 



Från en skiva jag gillar, lite Gaga-stuk. Lyssna!  :D
 Men oj nu måste jag duscha. Och sminka mig. Lalala.
  

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0