Dagen efter.

Nämen titta, jag var ute och drack vin igår... som synes i förra inlägget. 
Bah. ^^

Det är för övrigt inget nytt förhållande jag skriver om. Ingen ny människa.
Bara han den där, som lämnade mig för 1,5 år sedan.
Vi var ju lixom inte klara med varandra ändå, det var ju uppenbart.
Det har alltid varit självklart för mig att det ska vara han. Och jag.

Men ändå inte.
Jag har fått lov att välja det nu.
För han ger/gav mig inte det jag behöver.
Det NÅGON behöver.
Kärlek på riktigt.

What are words if you really don't mean them when you say them?



Klockan är kvart över ett och nu är jag vaken. Typ.
Får se om jag orkar umgås idag. "Jag kommer ju inte bli bakis", sa jag,
som bara hade med mig en flaska vin. Hmm. I donno what this is
men inte fan mår jag så jävla toppen idag, inte... ^^
Frukostnudlar coming up! Jag är sugen på nåt salt och... blött...

Ehh.
  
 

Postat av: Patrik

Aha, det var lite vin inblandat :)

Det finns förresten en bra bok som jag kan rekommendera. Kärlekens fem språk av Gary Chapman. Den handlar om att man är olika när man utrycker och uppfattar kärlek. En del gillar komplimanger, andra gillar presenter. En del gillar närkontakt och en del gillar tid tillsammans. Så finns det dom som gillar tjänster också… En bra bok om man vill förstå sig själv och andra… och även om det inte löser några problem så är jag säker på att det är bra att ha vetskapen om "kärlekens fem språk" i bagaget…

Tänk om jag skulle träffa någon och överösa henne med dyra presenter, när det egentligen skulle räcka med att gå ut med soppåsen för att visa uppskattning och kärlek.

Svar: Tack för tipset <3

Vissa kan man dock aldrig förstå...
Ida

2015-01-18 @ 15:20:20
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0