Vi draaaar!

Wohoo, äntligen vet jag att det blir utlandsresa! :D Philip berättade för ett par timmar sedan att han bokat
en resa till Split i Kroatien till oss! Så om en vecka drar vi, tjoho! (Om en vecka är vi faktiskt redan framme!)
Det blir kortvecka, eller långweekend, whatever! Hur som helst SÅ HIMLA KUL med tanke på att jag varit
utomlands (på solsemester) EN ENDA GÅNG i mitt liv, och det var 2001. Så jävla dags nu! Woop woop!


Bild lånad från http://www.splitkroatien.se/.


Har varit nere på stan en kortis och storhandlat på Apoteket, hade en hel del att hämta ut, och sedan blev
det lite fika på Tammerfors med lillsyrran. Fick skjuts hem av Oskar och fick träffa Mia en stund också, 
som allra allra hastigast! Och om ett tag ska jag och Bea ha lite middagsdate. Awesome. ♥
 
      
   
Och förresten... HUVR mycket coolare var inte min frisyr, för exakt ett år sedan? Så jäkla svårt att fortsätta låta
det växa när man ser hur det var.. men men.. svåra val i livet... jag är glad att ha hår iallafall!! ; ) ♥ #trichotillomania 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0