Fredag 20:e mars.

Igår gick jag och lade mig med en dryg huvudvärk. Och imorse vaknade jag med den också!
Kul med sällskap hela natten igenom! Muhh... Den börjar lätta litegrann, NU, flera timmar senare.
Var iväg och sjöng lite i studion - snabbjobb idag - och sen en liten macka-och-juice-fika. En sväng
på stan, passade på att bunkra upp med lite strumpbyxor inför showen nu när de hade "3 för 2"
på Lindex. Good good. Vädret är supertråkigt med SNÖ, varvat med lite regn. Ganska mörkt ute.

Ja, det har ju varit solförmörkelse, var det någon som tittade på det? Eftersom det är för mulet i
Sverige så tittade jag på livestreamat från Färöarna imorse. Coolt alltså. Nästa chans är om 24 år,
så det var ju lite häftigt att se ändå. Trots att det bara var på en skärm. Genom molnen utanför
fönstret kunde man dock skymta lite, att solen bara var som en tunn månskära. Men bara litegrann.

          
 
Anyhow.
 
Hade tur och blev upplockad av bästa Jonas på vägen så jag slapp GÅ! Han körde mig från stan till Willy's.
Så snällt! : ) Han skulle ändå upp hit sa han, vilken himla tur för mig. Skitväder! Så nu har jag handlat också,
och därmed avverkat hela dagens to-do-lista. Nu ska jag dricka en massa vatten och halvligga i soffan och
inte göra nååågot mer vettigt på hela dagen ungefär. Kanske borde diska sen. Har även börjat plocka fram
lite scenkläder till showen, men det är lite som måste inhandlas också... men nu är jag iallafall igång!
 
Och på tal om kläder;  Det är många, däribland jag, som "rockar sockorna" idag för att uppmärksamma
World Down Syndrome Day som inträffar imorgon. En tioårig tjej vid namn Nathea har startat ett evenemang
på Facebook för att hylla sin storasyster Noelle med Downs syndrom, och för att visa att alla som olika är bra!
Så fint, och enkelt, och hela Sverige hakar på! Hur bra som helst. Här är mina fötter idag:
 
           
           

--->  Eventet på Facebook.

 
           
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0