Roots.

Idag showtränade jag helt ofixad i håret (ja förutom bandana och hårspännen - men INTE plattat och INTE
sprayat o.s.v!) just because att jag skulle testa den där hårbehandlingskrämen. Den ska appliceras i torrt hår
och sedan tvättas efteråt, och det kunde jag klämma in idag! Tvättade håret tidigare idag och nu efter
showträningen så har jag kladdat i Roots. Hårbotten är alldeles tingly nu, och känns iskall och lite varm 
på samma gång. Det är bra, något händer, med andra ord! : ) 

Såhär lockig har jag alltså varit BLAND FOLK, hujedamej!

 
Make some magic! 
 
 
Från Lush's hemsida:
"Roots hårbehandling är full med ingredienser för att återuppliva håret från roten till toppen och samtidigt
ge volym. Vi börjar med tre olika sorter av mint för att stimulera hårbotten och stärka hårsäckarna. Olivolja,
honung och nässlor återfuktar och ger glans till håret. Vi lade till en härlig doftblandning av sötapelsin, neroli
och grapefruktolja, alla tre är kända för upplyftande effekter. Allt detta tillsammans är en bra grund för att
bygga upp ett fantastiskt hår med vacker glans, starka hårrötter och följsamt volymiöst hår." 

         Nu har ju mitt hår VOLYM om NÅGOT. Men resten vill jag gärna också ha. Tack på förhand!

                                                                                  : ) 
 

Postat av: Patrik

Men oj, så fina lockar :) Funkar helt klart bland folk. Håller tummarna för att kuren ger önskad effekt.

Svar: Tack! Me too me too : D
Ida

2015-03-06 @ 12:22:17
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0