1:a maj.

Igår var det alltså fredag, en sånhär röd dag. Jag var inte ledig p.g.a DET, utan p.g.a att jag ju
alltid är ledig på fredagar. Kollegorna jobbade dock.. Jag smet iväg till Stockholm för att träffa
bästa Io som jag inte träffat sedan i september!! Herreguvd alltså. Vi har inte lyckats sammanstråla
en endast gång sedan dess, då våra scheman aldrig någonsin klaffar. Så, nu var det dags, såhär
7-8 månader senare. Fint. jag har saknat honom.

Det blev en massa kramar, promenerande i kall huvudstad, lite plåtande (Jag åkte dit osminkad!!
På begäran!), lite sushi, och ett par drinkar i soffan i hans nya lägenhet i sjöstan. Hur jävla nice som helst.
(Det här med att jag "har två fotografer" som båda bor i sjöstan och fyller år samma dag.. haha. ^^)
 

Anywhore.
Trots att det är som det är
och inte mer än så
är han ändå väldigt skön att hålla i handen.


Det kanske tar ett tag innan hans bilder blir klara, men jag fotade lite jag också...!



Haha, liiiiten Ida... (och en läskig stalker med kamera?)



Jag ville såklart också fota regnvåta växter... med mobilen.. : ) 



GROOOUVPIE! ^^

Fin dag. Åkte hem, just slightly onykter ^^, med 20:24-tåget. Synd att jag inte kunde stanna längre. 
Men det är jobbhelg...  Nästa gång, sa jag, får det bli längre stay. Plus film. Plus fler drinkar. Haha. 
 
 

Postat av: Vendela

Åh vad fint med körsbärsträd! :)

2015-05-03 @ 20:50:59
URL: http://vendelalla.blogg.se
Postat av: ems

ni ser söta ut ihop! :)

Svar: ^^
Ida

2015-05-04 @ 11:58:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0