Good morning thursday.

Idag är en sådan dag då man snoozade från 10:00 till 11:46... mmmhmmm... Och supersoligt ute!
Jag öppnade balkongdörren för att släppa in lite syre och ljumma vindar i sovrummet - ni vet, till min
inglasade kuvös
- och det var som att kliva in i ett växthus! För fönstrena var ju stängda, p.g.a senaste
dagarnas regnande! Haha! Ouff! Så jag öppnade lite och... sen gick solen i moln... i en hel molnarmé
som tagit över hela himlen. Nåja. Det är säkert ätafrukostpåbalkongenvänligt ändå. 

Sen har jag lite planer på saker jag ska hinna med, om jag någonsin vaknar properly, och det är att
sticka ner på stan och prova lite kläder hos en butik inför helgens modevisning, och sen måste jag
hämta ut nya linser hos min optiker, och sen ikväll är det äntligen dags för övning med sånggänget
igen! Sist vi sågs var efter sista föreställningen förra lördagen... oj oj oj, längesen! Man umgås så
intensivt i veckor, månader, sedan tar showen slut, och så var det plötsligt valborg och då hade vi
ingen vanlig torsdagsövning. Så det blev lite paus!! Men det ska bli skönt att träffa alla igen! ♥ 

Nu blir det frukost! Fram med en fin bricka, frukost, kaffe, och nya Hus & Hem-tidningen!!
 

 
Bilder från förra året, men ni fattar grejen... ; ) 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0