Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr.


Förresten köpte jag en sånhär idag! En sovmask!! Jag som alltid måste ha det kolsvart och insvept
när jag ska sova. Tänk kåldolme. Det måste vara täcke på båda öronen. Oftast ligger jag på höger 
sida och måste då bulla upp täcket på vänster öra så det täcker. Gärna tungt. Helst lägger jag en
extra filt där också, lite över huvudet, och gärna ner över ögonen så det tar bort allt ljus. (Ja, även 
mörkret är för ljust ibland) Men inte över näsan! Så man måste böka runt lite. Ganska krångligt att
vara jag ibland. Så nu ska jag testa med en sånhär! I bambu. Wohoo! Som mina favoritstrumpor
på jobbet. Världens bästa och skönaste material!! :D

Spännande! Återkommer med recension.

 
 

Postat av: Lilly

Ja tack! Jag har nog haft en där det stod "Don't wake me up until noon" på, men den gick isönder. ;/

Svar: Den här kostade 29 spänn på Rusta, den var bra imorse när solen letade sig in igenom gardinerna i sovrummet ^^
Ida

2015-09-10 @ 19:27:18
URL: http://babydollsugardust.blogg.se
Postat av: Lilly

Härligt! :D

2015-09-11 @ 06:21:24
URL: http://babydollsugardust.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0