Varannantorsdag.

Torsdag. Varannantorsdagstvättid. Dammsög också, och tänkte ägna kvällen åt disk, tills jag fick
erbjudande om något roligare - dvs "Skolfest" på Leo & Viggos skola. Så jag träffade Hanna och
barnen där, deras skola ligger ju väldigt nära mig, och så tittade/lyssnade vi på när Viggo och hans
klasskompisar (1:an - 3:an) sjöng, sedan käkade vi lite mat från Helenas Foodtruck, och så var det
finaler i fotbollsturnering som pågick nere på planen. Barnen tittade iallafall. : ) Sen gick vi hem hit
alla fyra, för de ville hälsa på Vilda! Gos gos. Och nu är det hög tid för middag, den där lilla wrapen
klockan 18:30 räckte inte som middag... Men jag har minsann pulled pork kvar från igår, inget synd
om mig inte! Bara det att jag har disken kvar, också.... SYND om mig! ; ) Mjohorå!

Saker som är roligare än disk:

 
 
= Rosa hår och en stor luva. BETYDLIGT roligare än disk.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0