Tisdag v 3.

Det växer fort! En vecka sedan idag! ^^
 
 
 
 
Vet ni vad som skulle vara kul?
Om inte allt strulade med utbetalningar från gamla jobbet osv. Jag är så trött och ledsen.
Orkar inte. Hoppas mitt nya ombud på Facket är en fighter. Jag orkar inte vara det till 100%
lixom. Men jag tänker fan inte ge mig förrän jag får rätt. Och får LÖN för dagar jag arbetat
som de dragit som sjukdag. Galet! Vill lixom helst slippa tänka på det där, och vara MITT I
det fastän jag redan slutat där, men det ska visst dras på så in i heee..... nä, jag vill faktiskt 
bara må bra, vara glad, kunna fokusera mer på att hitta ett NYTT jobb än att styra upp det
som redan är över. Tänk så bra det hade känts. 

Inga planer idag, förutom styrelsemöte senare ikväll. Är väl inte helt upplagd för det, hade hellre
åkt iväg och kollat på Nemo med Philip...! Alltså den hade premiär i fredags, Finding Dory, och jag
har inte SETT DEN ÄN!! Herregud! Jag som väntat i tretton ååååår!!! Min bästa film. 



Lite mer kaffe, kanske?
Yes please. 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0