Girls, girls, girls...

Skrev ett inlägg. Bråkade med bilduppladdningen.
Jaha, får väl vänta då, tänkte jag, och fortsatte skriva. Men sen försvann hela inlägget.
Inte för att det var jääättelångt. Men man blir ju ändå lite irriterad. Hmpff! 

Skrev att jag inte gjort mer än ätit middag och ritat, och så skulle jag lägga in bilden, som inte
gick att ladda upp, och sen skrev jag att imorgon är det KALAS för Molly, som fyller 3 år idag! ♥
Så ikväll får det inte bli så sent (somnade kl 4 inatt, wtf?) för jag har lite ärenden jag måste göra
innan kalasdags. Lika bra att slå in en av presenterna nu ikväll också. PLUS, det var en till grej 
jag skulle pyssla med, som jag inte hittar själva pysslet till, så nu vet jag inte hur det blir med den
saken! Suck! Annars får jag ta det en annan dag... ^^

Min kollega tyckte så mycket om teckningen jag ritade sist, så jag tror hon ska få denna! 

 
                    Wohoo, nu funkade det! *upptumme*          Meeen den är inte riktigt klar än.

                        
Blev små mörka fläckar av suddet, av blyertsen lixom, åååhhh vad jag haaaaatar sånt, försökte få bort
men det syns lite fortfarande. Vill ha ett supersudd som rollar bort det. Pleeease.

Tycker allt att jag förtjänar lite glass. Tycker samtidigt att jag är tjock. Imorgon är det kalas. Gaaahhh.
 
 
 
Här skulle jag posta inlägget - men glömde visst. Och nu är teckningen plötsligt klar, så.... voilà!

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0