A girl she doesn't...

...live by only rock'n'roll and brew! Baby, baby, baby, baby!!

Kom nyss hem från showträning, denna gång med scenkläder!
Fantastiskt kul! .....och varmt! ....och stressigt!
Jag har inte fått ihop allt än, men det är ju två veckor kvar ändå.
Två veckor som kommer gå helt sjukt jävla skitfort.
Gah.

Idag tog jag med praktikanttjejen till badhuset, då J skulle ha simskola,
så vi var två vuxna på en elev. Haha. Vilka resurser.
Imorgon är det fredag och jag jobbar min sista "heldag" (fast egentligen jobbar
jag ju bara halvdagar, men de är hela för mig... ju
...) och nästa vecka är det
PÅSKLOV - dvs ledigt för kidsen och arbetslöst för mig - och veckan efter det
så ska jag gå ner till halvdagar. HALV HALVTID. 25 procent lixom.
Jag LÄR ju uppsöka Arbetsförmedlingen på måndag... buuäähh..
Och så är det ju lustigt nog showvecka just den veckan när jag går ner i tid,
och så måste jag gå TIDIGARE typ tors-fre. Vadå, ska jag jobba EN timme då
eller? Hahahahaaa.. jag lär ju ta ledigt.. varför anstränga sig i onödan...

Nä, om man skulle ta sig lite middag och en dusch då, kanske?
Vad säger ni om det, grannarna?
Äh, jag har en teori om att det inte gör något när man bor längst ner......
Det bor ingen under som kan klaga på att det låter!!!
(för ljud förflyttar sig bara nedåt.. jag lovar...)


Note to self: Har nu köpt de snygga lösögonfransarna. Check!



( ..här med endast fyra fransar i, superfina! )

Postat av: Lina

Verkar körigt på jobbet, 2 pers på 1 barn. Praktikanten, nån vettig eller? Du hittar ett annat jobb snart, ska du se.



Lycka till med showen, jag hade gärna gått och kollat, men har lite annat för mig då:)

kram

2009-04-03 @ 10:46:27
Postat av: Ida

Ja hon är helmysig, men fr.o.m veckan efter påsklovet "finns det inte mer arbetsuppgifter för mig än två timmar om dagen", men praktikanten kan minsann följa med till Korsängen och äta.. men det får inte jag... hmm?



Tack, showen kommer nog bli strålande,lycka till du med, om man kan säga så ; ) Krams!

2009-04-04 @ 20:07:25
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0