Ida stressbloggar!

Klockan är 16:17, och om en timme och 13 minuter har vi för avsikt att vara på Joar.
Gah! Har inte tid att sitta här egentligen, men jag var tvungen att kolla upp en låttext,
blogga lite på showbloggen, och kolla mail. Är iallafall sminkad redan och har
shape-up-strumpbyxorna på! Kan nog dra på lite mer make, tror tidningen kommer
idag... Har även hunnit med att inhandla diverse accessoarer till både mig, Miche
och kamraterna i showgruppen, som röda sidenband, svart nagellack, kajalpennor
och gnuggistatueringar. Haha! Skam den som inte går fullt ut! ^_^
Miche & jag färgade håret inatt också, vi kom väl i säng vid halv två nånting.
Är ganska seg idag. Shake it off lixom, nu är det typ genrep!
Imorgon är det premiär. Galet.

Drog nyss igenom Simply the best som jag ska sjunga solo på,
men jag sjunger som en kratta idag. Ett helt gäng krattor! En krattaffär!
Buähh. Hoppas det går över.
Får väl istället tänka på hur cool jag är där uppe på catwalken som är helt sjukt hög!
Helt ensam! Simply the best!


Postat av: Lilly

Lycka till! :D

2009-04-16 @ 18:53:39
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Carro

Det kommer nog gå bra ska du se, jag håller mina tummar för dig :D

2009-04-16 @ 21:33:32
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Rut

Är Miche också med i Återskens gänget? Hade sett han på någon bild från eran blogg där :)

Vore kul om man fick se nått klipp från showen, verkar vara jättebra! Kramkram

2009-04-21 @ 00:53:53
Postat av: Ida

Vi får väl se om det kommer dyka upp något klipp på vår hemsida, det är inte säkert, men man vet aldrig! På www.atersken.com hittar man oss vanligtvis!

2009-04-21 @ 03:53:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0