2morrowz:

Planer för morgondagen:

♥ Gå ner till Elin & Herman och låna en bil.
♥ Åka till Västerås.
♥ Byta Sex and the city-boxen på OnOff, eftersom den är mongo.
♥ Gå på stan.
♥ Käka lunch, eller nåt.
♥ Gå på bio, antingen i Västerås eller hemma.
♥ Åka hem, handla, lämna bil.
♥ Käka chicken fajitas = tortillabröd, kycklingfärs, grönsaker, Mango Raja.

Can't wait! 
Jag längtar redan till middagen..
Nu dusch, sen sov. Godnatt!


 

Postat av: Linna

vad har hänt med boxen???

min var med skum nämligen tills jag inså att det var min dvd det var fel på - vilket jag hoppas du slipper råka ut för.



i ovrigt ha en bra helg ida. o jag läser allt du skriver men hinner inte alltid skriva nåt då jag är på jobbet. but i like what i read.



PUSS

2009-08-28 @ 15:15:05
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 10:02:54
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Carro

Awh.. nu får du ta och blogga snart... :P

2009-08-31 @ 15:04:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0