Flight / sucks

"She's so hot... she's so flippin' hot... she's like a curry...."

Tack, Flight of the conchords, för att ni förgyller mitt liv!


Jag har astråkigt.
Klockan är snart TRE redan.
Börjar bli lunchhungrig. Men orkar inte laga något.
Och jag vet inte vad. Vill gå och handla men har inga pengar.
Jo jag har kanske en femtiolapp kvar som jag lånade av Hanna.
Men I ÖVERMORGON har de lovat att a-kassan ska komma!
Vi får väl se.. Hursomhelst så bli det inga svindlande summor
som jag hoppades, och jag måste hålla i de pengarna bäst det går.

Sug sug sug.

Andra saker som suger är att pojkvännens pappa dog häromdan,
jävla skit. Tur att han hann komma hem, till sin lillasyster som bodde
hemma. Tur att de har varandra. Plus två äldre bröder.
De är så jävla duktiga nu och tar hand om allt.
Fyra föräldralösa syskon. Tänker på dem hela tiden nu.

Om vi skulle skaffa barn någon dag (hrrm) så kommer vi inte ha varken
mor- eller farföräldrar. För pappa kommer säkert inte finnas kvar när den
dagen kommer. Om den dagen kommer. Är det inte orättvist?
Min familj är stor men den äldre generationen finns lixom inte.

Jag älskar Miche och vill finnas till för honom nu men jag är så långt bort.
Men de har ju varandra och jag tror inte jag skulle vara till så mycket hjälp just nu.
Han kommer hit om ett par veckor, hoppas han orkar det. Han kan nog behöva det.
Det är jobbigt bara, att det här innebär att vårt förhållande kommer få stå tillbaka lite.
Det lär ju inte bli tal om någon flytt på länge. Jag förstår det. Men jag tycker det suger.
Stenhårt. Utan att på något sätt vilja låta egoistisk.

Nu måste jag klä på mig och cykla till Hanna och tacka för cykellånet,
sen hem och hoppas att det inte blir storm, som det ser ut att kunna bli...
Sen träffa Laura efter klockan sex. Men det är över tre timmar kvar...

 

Postat av: Evelina

Åh finns det böcker om Snabeldraken? Det visste jag inte. :)

2009-08-11 @ 21:39:05
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Tess

jag provade ett par jeansleggins på H&M igår faktiskt, och dom satt som en smäck :) hade bara inte pengarna till att köpa dom... suck. får vänta på lönen. ska vi lägga till varandra på bloglovin snygging? kram <3

2009-08-12 @ 10:50:36
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Linna

men nej va trist med Miches pappa, beklgar sorgen.

förstår att det känns tufft både för dig å han. å självklart föstår man att du vill vara med din karl liksom trots att han är nere. hoppas att han kommer upp sen så ni får mysa massa tillsammans.



älskar att läsa din blogg ida, du skriver så bra! ^^

hoppas att du har en bra dag. puss

2009-08-12 @ 12:44:12
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Lajl

men neeeeeeeeeeej, vad hände med pappan? var han sjuk? el du behöver ju naturligtvis inte berätta men usch va sorgligt. stackars miche. stackars familjen. stackars dej. stackars pappan. beklagar verkligen sorgen, de kvittar ju om man är sjuk el ej, man är aldrig redo för nåt sådant ändå. hur gammal är systern? den lilla? uhh.. de sorgliga är att man inte får sörja ifred utan att de är så mkt som måste tas tag i när någon har somnat in. o du ida, du är till hjälp genom att bara visa att du finns där för miche.. när han vill o behöver. puss.

2009-08-12 @ 17:11:43
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Nea

Beklagar sorgen! Usch vad hemskt! Hoppas det löser sig med lillasyster! KRAAAAM!!

2009-08-15 @ 09:56:46
URL: http://ettdisco.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0