Gränby Centrum

Blev även denna dag väckt av Elin, som tyckte att jag skulle gå upp och umgås lite.
Det var jättefint väder, varmt som fan.. Jag tog Hannas cykel ner på stan och så
möttes vi på Vita Elefanten och käkade thaibuffé! Omnomnom.
Fick låna pengar av Elin & Herman tills mina pengar kommer...
Sen bestämde vi oss för att åka till Alsta igen och bada, så vi packade ihop
grejerna och tog bilen.. och så började det spöregna. Va fan?
Så vi åkte helt enkelt förbi badet, och fortsatte mot Uppsala. Först åkte vi till
Ekeby Bruk och tittade, det var coolt! [kakelbutik/badrumsutställningar] Och Herman
testade knappar på ett bubbelbad som fick spunk och sprutade vatten hejvilt!
Hahaha! Personalen fick åtgärda.. och torka..

Sen åkte vi till Gränby Centrum, där har jag aldrig varit!
Inte så kul att åka dit utan pengar dock : ( Buhu buhu buhu.
Men Elin & Herman var snälla och sa att jag fick låna om det var något jag ville köpa,
och visst hittade jag nåt! Först inne på Body Shop, där jag skulle kunna köpa det
mesta - där hade de 20% rabatt på Community Trade-märkta varor, och jag älskar
den där kokosserien... Yummmz... så det blev en Shimmering Lotion som 1) luktar
himmelskt, och 2) glittrar skitsnyggt! 148 kronor blev det för den efter dragen rabatt.
Lagom lyx för mig ^^ Sen inne på HM hade jag också kunnat köpa det mesta, men
där blev det - äntligen - ett par jeansleggings! Har velat prova dem superlänge för
de verkar sitta så bra. Jag har skitsvårt att hitta jeans som passar, eller låt oss säga
att det är omöjligt, which it is. Men de här var ju helt strålande. 199 spänn, ganska
mörka. Så mörkblått som det kan bli innan det blir svart, typ. Bra köp! Yey! Klad Ida!
Och just det, en liten grön pillerburk för mina mediciner i väskan, blev det också.
Sen åt vi pasta på bästa italienskt vis, och sen åkte vi hem.
(E & H shoppade en del de också, förstås). ^^

 
Kjol från HM som jag ville ha, plus stövlar från Din Sko


Elin & Maja på Forno Romano

 
I love brown paper bags! Och i den = min fantastiska lotion från Body Shop.

 
Härligt med stretch, det är såhär ALLA jeans borde sitta!
 






Imorgon gör vi ett nytt försök att åka till stranden, och då tar vi även med oss Leo 
eftersom Hanna ville ha barnvakt. Of course! Då ska vi simma.. : ) 
Och förhoppningsvis SOLA! Jag vill ha sol! Fick en massa färg igår fastän jag
inte ens solade. Så nu ska jag göra det på riktigt.. sola.. och få ännu mer
solglasögonmärken.. hahaha.. det är så snyggt.. 

Här ett par bilder från fikat igår kväll,
med Hannas smarriga Snickerskaka.. som jag är toksugen på nu!


 
Ja, hrrm, vi hade ställt den i frysen för att den skulle kallna fortare..
Och kall blev den! : ) Och typ godaste godaste god.



 


Postat av: Carro

Wow vad snygga jeansleggingsen var på dig Ida! Jag gillar kjolen och stövlarna också, himla fina och hoppas du kan köpa dom snart för de verkar som att du inte kunde det idag?



Oh, kakan ser supergod ut...

2009-08-07 @ 22:32:00
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vänta nu... Har lilla systerdottern en rosa vagn kanske?? Jag tyckte väl att jag såg ett gäng "bekanta" ansikten i och utanför Mique... =)

2009-08-07 @ 23:40:30
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Tack Ida, ja det är jag på bilden =)

2009-08-09 @ 16:39:24
URL: http://micromiss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0