Jag tycker det är ganska hett...

....att ha tacorester i septumringen! ^ ^

Mwahaha.
Lade fram köttfärs så den skulle tina till ikväll, tänkte göra köttfärssås.
Men så berättade Miche att de käkade tacos igår och jag blev helt toksugen!
Så jag gick till Ica Maxi och inhandlade allt man kan behöva för världens bästa tacos!
Minuspoäng dock på alla avocadosar som inte var mogna. Jag gjorde mitt bästa för
att ta kål på dem, med både kniv, gaffel, elvisp och blender. Till slut fick guacamolen
en någorlunda krämig konsistens, lite mycket bitar kanske, men okej. *krydd krydd*
Fick i mig tre stycken tubs och nu känns det som att jag ska spricka. Nästan.
(tur man har stretchjeansen på, som i.o.f.s nästan trillar av...)
Cola light i glaset och lite godis till efterrätt - om jag orkar!

Har haft en astråkigt asdålig dag och inte gjort nånting alls, förutom en massa dumma
saker som jag inte borde göra.. no comments.. Och katten börjar bli lite väl jamig så
jag mosade och begravde ett p-piller i hennes tonfisk. Sch! No löp for you!

Nu suger allt på TV så jag drar på Sex and the city-boxen.
Och längtar tills på torsdag då Miche kommer!
Han är och kollar på Joddla med Siv ikväll.
Avis, ja!



 
 

Postat av: Eve

sv sv: Dude, it will! Smider redan mina planer. Moahaha! :P

2009-08-23 @ 00:05:55
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: S.

Åh, tacos! vad gott.. hur lyckades du få tacoräster i piercingen? :P

2009-08-23 @ 10:29:11
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips till nästa gång det är dags för avokado, som alltid är stenhård när man köper på maxi, är att dela den och lägga in i ugnen typ 15 min på 100 grader. då mjukar dom:)

2009-08-23 @ 10:52:31
Postat av: Ida

oh, thanx.. funderade på om man kunde micra den först men vågade inte prova ifall det hade gått helt åt helvete!

2009-08-23 @ 14:03:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mm, även jag har varit ung(!) och dum och feströkte. Det har jag tack och lov slutat med. Vi var på kräftskiva igår där två utav hela sällskapet rökte, och skoja det luktade illa! Då gick de ändå ut på gräsmattan (vi satt på altan under tak), men det stank som om de satt vid bordet.

Förresten, jag tackar för tipset om hur man mjukar upp avocado!

2009-08-23 @ 16:30:51
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: S.

Det går ju inte att hitta honom eftersom varken biologiska mamman lr någon annan vet vem han är, vi har inget namn, ingen "Möjlig" pappa - INGENTING! :/ typ på nyheterna ba: hej, vem knulla med den här kvinnan för lite över 20 år sen? Ring till den här linjen ********* :P Hahah.. näe, funkar inte riktigt så..

2009-08-23 @ 18:31:06
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja ugnen funkar faktiskt. Jag köpte själv stenhård avokado på maxi i fredags och fick för mig att testa.:)

2009-08-23 @ 19:51:42
Postat av: Carro

Ni är så söta du & Bella :D

2009-08-24 @ 16:02:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0